25 Mart 2010 Perşembe

teşekkür kartım, ilk denemem



    Çok değerli bir tanıdığım, defter yaptığımı görmüş ve gittiği bir seyahatten bana şahane bir kitap getirip hediye etmişti.
dün onunla tekrar görüşmeye gittim. . . ben de bu nezaketinden ötürü teşekkür etmek amacıyla, aynı incelikle, kitaptan bir model yapıp hediye etmek istedim . . .
    Aslında öncesinde bir defter 
yapmıştım fakat verdiği kitaptan birşey yapmanın daha anlamlı ve hoş olacağını düşündüm ve ilk kartımı yapmaya başladım . . .


Tahmin ettiğimden daha el oyalayan birşeymiş. . . veya ben ilk denemem olduğu için belki de zamanı ayarlayamadım zira ofisine doğru yürürken, hala dikiyordum birşeyler . . . İstiklaleden koşar adımlarla yürürken elinde iğnesi ipliği kağıt dikmeye çalışan komik gözlüklü bir kız gördüyseniz, o bendim :)
   
 Aslında altındaki mantık oldukça kolaydı kartın. Elinizdeki kağıdı/kartonu 8'e katlayıp ortadaki 2 dilimi keserek yapılıyor. fakat zor olan bunu ince bir kağıtla değil de bir kartonla yapmak ve de bütün yazıları iple işlemek suretiyle yazmış olmamdı . . .  pazartesi günkü sınavımdan sonra daha basit bir versiyonuyla ve bu sefer küçük adımlarla ilerlemeye karar verdim . . .  bir anda bir 8 sayfalı kitapçık işlemek biraz fazla geldi bana :)


    Herhangi bir fikriniz varsa yeni kartın mesajı, teması ile ilgili, paylaşmaktan çekinmeyin, çok çok beğenirsem, yapıp size yollarım belki  ;p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder