22 Mart 2010 Pazartesi

herşey böyle başladı

    Aslında bütün amacım kendime bi günlük yapmaktı çünkü hiç aradığım gibi bi tane bulamıyordum . . . öyle düz defterlere de yazmak istemiyordum. hani benim günlüğüm ya, içi gibi dışı da beni yansıtsın istiyordum . . . ve işte herşey böyle başladı . . . önce gidip kağıtlar aldım, sonra ilk denemeler, ip örmeler filan . . .  ilk 6-7 defterimin ardından nihayet kendi defterimi yapabildim şubat biterken :)


bitirdiğim an ki haklı gururum . . . (ve biraz da şaşı)

   Gerçekten o kdr zevkle, keyifle, huzurla yazıyorum ki . . . veya bilemiyorum el emeği olduğundan mı böyle geliyor  . . .  saatlerce fotoğrafını çekmiştim bittiği andan itibaren, hani o derece mutlu olmuştum :)

   Üstündeki gül yaprakları düşüyorlar bazı bazı aslında, onlara bir çözüm bulmam lazım yakın zamanda . . .  şimdilik çantamda taşımıyor ve daha dikkatli kullanıyorum tabi bu sebeple . . .
    İçi içinse çok daha güzel planlarım var . . . yaşadıkça ve yazdıkça içi, dışından çok çok daha güzel (ve eğlenceli) olucak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder